Vai al contenuto principale della pagina
| Autore: |
Oxford Rebecca L.
|
| Titolo: |
Teaching and researching language learning strategies : self-regulation in context / / Rebecca L. Oxford
|
| Pubblicazione: | New York : , : Routledge, , 2017 |
| Edizione: | Second edition. |
| Descrizione fisica: | 1 online resource (371 pages) : illustrations |
| Disciplina: | 418.0071 |
| Soggetto topico: | Language and languages - Study and teaching |
| Second language acquisition | |
| Note generali: | "First edition published 2011 by Pearson Education Limited." |
| Nota di bibliografia: | Includes bibliographical references and index. |
| Nota di contenuto: | section a. Focusing : greater clarity for definitions and theories -- section b. Flexibility and function : understanding L2 learning strategies according to their roles in context -- section c. Live applications : strategies in the skill areas and the language subsystems -- section d. Innovations : strategy instruction, assessment, and research. |
| Titolo autorizzato: | Teaching and researching language learning strategies ![]() |
| ISBN: | 1-315-71914-2 |
| 1-317-51511-0 | |
| Formato: | Materiale a stampa |
| Livello bibliografico | Monografia |
| Lingua di pubblicazione: | Inglese |
| Record Nr.: | 9910155243103321 |
| Lo trovi qui: | Univ. Federico II |
| Opac: | Controlla la disponibilità qui |