Vai al contenuto principale della pagina

Brain tattoos [[electronic resource] ] : creating unique brands that stick in your customers' minds / / Karen Post ; foreword by Jeffery H. Gitomer ; afterword by Michael Tchong



(Visualizza in formato marc)    (Visualizza in BIBFRAME)

Autore: Post Karen Visualizza persona
Titolo: Brain tattoos [[electronic resource] ] : creating unique brands that stick in your customers' minds / / Karen Post ; foreword by Jeffery H. Gitomer ; afterword by Michael Tchong Visualizza cluster
Pubblicazione: New York, : AMACOM, c2005
Descrizione fisica: 1 online resource (207 p.)
Disciplina: 658.8/27
Soggetto topico: Brand name products
Branding (Marketing)
Soggetto genere / forma: Electronic books.
Note generali: Description based upon print version of record.
Nota di bibliografia: Includes bibliographical references and index.
Nota di contenuto: Preliminaries; Contents; Chapter 1: Your Brand; Chapter 2: Brand Checkup; Chapter 3: Brand Moi; Chapter 4: Brand Warriors; Chapter 5: Branding Basics; Chapter 6: Brand Naming; Chapter 7: Four Engines of Brand Development; Chapter 8: The Fifth Engine; Chapter 9: Internal Branding; Chapter 10: Before You Brand, Protect Your Assets; Epilogue: Top-Ten Tattoo Taboos; Resources; Index; About the Author
Sommario/riassunto: Make your brand so strong customers can't get it out of their heads!
Titolo autorizzato: Brain Tattoos  Visualizza cluster
ISBN: 0-8144-2839-8
Formato: Materiale a stampa
Livello bibliografico Monografia
Lingua di pubblicazione: Inglese
Record Nr.: 9910449954903321
Lo trovi qui: Univ. Federico II
Opac: Controlla la disponibilità qui