Vai al contenuto principale della pagina
Titolo: |
Writer identity and the teaching and learning of writing / / edited by Teresa Cremin and Terry Locke
![]() |
Pubblicazione: | New York, N.Y. : , : Routledge, , 2017 |
Descrizione fisica: | 1 online resource (263 pages) |
Disciplina: | 372.62/3 |
Soggetto topico: | Composition (Language arts) - Study and teaching |
Teachers as authors | |
College teachers as authors | |
Altri autori: |
CreminTeresa <1959->
![]() ![]() |
Nota di bibliografia: | Includes bibliographical references and index. |
Nota di contenuto: | section A. Writing, writers and identity -- section B. Writing identity and the development of teachers -- section C. Teachers as writers : shifting practices and positions in the classroom -- section D. Students' writing identities. |
Titolo autorizzato: | Writer identity and the teaching and learning of writing ![]() |
ISBN: | 1-315-66937-4 |
1-317-36392-2 | |
1-317-36391-4 | |
Formato: | Materiale a stampa ![]() |
Livello bibliografico | Monografia |
Lingua di pubblicazione: | Inglese |
Record Nr.: | 9910154867703321 |
Lo trovi qui: | Univ. Federico II |
Opac: | Controlla la disponibilità qui |