Vai al contenuto principale della pagina
Autore: | Sprick Jessica |
Titolo: | Teacher's guide to tackling attendance challenges / / Jessica Sprick and Tricia Berg |
Pubblicazione: | Alexandria, VA, USA : , : ASCD |
Eugene, Oregon, USA : , : Ancora Publishing, , [2019] | |
©2019 | |
Descrizione fisica: | 1 online resource (162 pages) |
Disciplina: | 371.2/94 |
Soggetto topico: | School attendance - United States |
Classroom environment | |
Teacher-student relationships | |
Parent-teacher relationships | |
Education - Parent participation - United States | |
Soggetto genere / forma: | Electronic books. |
Persona (resp. second.): | BergTricia |
Nota di bibliografia: | Includes bibliographical references and index. |
Nota di contenuto: | Attendance: not another competing initiative -- Gathering and analyzing the right data -- Speaking the language of attendance -- If you want it, teach it! Delivering attendance lessons -- Partnering with families -- Implementing effective intervention plans. |
Titolo autorizzato: | Teacher's guide to tackling attendance challenges |
ISBN: | 1-4166-2715-4 |
Formato: | Materiale a stampa |
Livello bibliografico | Monografia |
Lingua di pubblicazione: | Inglese |
Record Nr.: | 9910480771203321 |
Lo trovi qui: | Univ. Federico II |
Opac: | Controlla la disponibilità qui |