Vai al contenuto principale della pagina

Werbung als Marketinginstrument : Mit Fallbeispielen aus der Werbepraxis / / Günther Haedrich



(Visualizza in formato marc)    (Visualizza in BIBFRAME)

Autore: Haedrich Günther Visualizza persona
Titolo: Werbung als Marketinginstrument : Mit Fallbeispielen aus der Werbepraxis / / Günther Haedrich Visualizza cluster
Pubblicazione: Berlin ; ; Boston : , : De Gruyter, , [2019]
©1976
Edizione: Reprint 2019
Descrizione fisica: 1 online resource (181 pages)
Disciplina: 659.1
Soggetto topico: Advertising
Nota di contenuto: Frontmatter -- Geleitwort -- Vorwort -- Inhalt -- 1. Einleitung -- 2. Grundlegung -- 3. Die Praxis der Werbeplanung und der Werbeerfolgskontrolle -- Literatur -- Sachregister -- Backmatter
Sommario/riassunto: To celebrate the 270th anniversary of the De Gruyter publishing house, the company is providing permanent open access to 270 selected treasures from the De Gruyter Book Archive. Titles will be made available to anyone, anywhere at any time that might be interested. The DGBA project seeks to digitize the entire backlist of titles published since 1749 to ensure that future generations have digital access to the high-quality primary sources that De Gruyter has published over the centuries.
Titolo autorizzato: Werbung als Marketinginstrument  Visualizza cluster
ISBN: 3-11-083714-5
Formato: Materiale a stampa
Livello bibliografico Monografia
Lingua di pubblicazione: Tedesco
Record Nr.: 996309062703316
Lo trovi qui: Univ. di Salerno
Opac: Controlla la disponibilità qui