Vai al contenuto principale della pagina

The marketing of sport / / edited by John Beech and Simon Chadwick



(Visualizza in formato marc)    (Visualizza in BIBFRAME)

Titolo: The marketing of sport / / edited by John Beech and Simon Chadwick Visualizza cluster
Pubblicazione: Harlow, England : , : FT Prentice Hall, , [2007]
©2007
Edizione: 1st ed.
Descrizione fisica: 1 online resource (556 pages) : illustrations
Disciplina: 338.47796
Soggetto topico: Sports - Marketing
Persona (resp. second.): BeechJohn G. <1947->
ChadwickSimon <1964->
Note generali: Includes index.
Nota di bibliografia: Includes bibliographical references and index.
Nota di contenuto: Intro -- Brief content -- Contents -- Figures -- Tables -- About the authors.
Sommario/riassunto: The Marketing of Sport explores the latest developments in sports marketing with cutting-edge analysis by the world’s leading sport marketing academics. International case studies, up-to-the-minute data and a wide-ranging list of websites provide an essential introduction to the key aspects of sport marketing.   &nbsp.
Titolo autorizzato: The marketing of sport  Visualizza cluster
ISBN: 1-281-34709-4
9786611347093
1-4058-9881-X
Formato: Materiale a stampa
Livello bibliografico Monografia
Lingua di pubblicazione: Inglese
Record Nr.: 9910154648503321
Lo trovi qui: Univ. Federico II
Opac: Controlla la disponibilità qui