Vai al contenuto principale della pagina
| Autore: |
Holian Laura
|
| Titolo: |
STEM occupational intentions: stability and change through high school / / Laura Holian, Emily Kelly
|
| Pubblicazione: | [Washington, D.C.] : , : Institute of Education Sciences, U.S. Department of Education, National Center for Education Statistics, , 2020 |
| Descrizione fisica: | 1 online resource (approximately 26 pages) : color illustrations |
| Soggetto topico: | Science - Vocational guidance - United States |
| Technology - Vocational guidance - United States | |
| Engineering - Vocational guidance - United States | |
| Mathematics - Vocational guidance - United States | |
| High school students - Vocational guidance - United States | |
| High school students - United States - Longitudinal studies | |
| Soggetto genere / forma: | Statistics. |
| Persona (resp. second.): | KellyEmily |
| Note generali: | "June 2020." |
| "NCES 2020-167." | |
| Nota di bibliografia: | Includes bibliographical references (page 16). |
| Altri titoli varianti: | STEM occupational intentions |
| Titolo autorizzato: | STEM occupational intentions: stability and change through high school ![]() |
| Formato: | Materiale a stampa |
| Livello bibliografico | Monografia |
| Lingua di pubblicazione: | Inglese |
| Record Nr.: | 9910716977403321 |
| Lo trovi qui: | Univ. Federico II |
| Opac: | Controlla la disponibilità qui |