Vai al contenuto principale della pagina
Autore: | Holian Laura |
Titolo: | STEM occupational intentions: stability and change through high school / / Laura Holian, Emily Kelly |
Pubblicazione: | [Washington, D.C.] : , : Institute of Education Sciences, U.S. Department of Education, National Center for Education Statistics, , 2020 |
Descrizione fisica: | 1 online resource (approximately 26 pages) : color illustrations |
Soggetto topico: | Science - Vocational guidance - United States |
Technology - Vocational guidance - United States | |
Engineering - Vocational guidance - United States | |
Mathematics - Vocational guidance - United States | |
High school students - Vocational guidance - United States | |
High school students - United States - Longitudinal studies | |
Soggetto genere / forma: | Statistics. |
Persona (resp. second.): | KellyEmily |
Note generali: | "June 2020." |
"NCES 2020-167." | |
Nota di bibliografia: | Includes bibliographical references (page 16). |
Altri titoli varianti: | STEM occupational intentions |
Titolo autorizzato: | STEM occupational intentions: stability and change through high school |
Formato: | Materiale a stampa |
Livello bibliografico | Monografia |
Lingua di pubblicazione: | Inglese |
Record Nr.: | 9910716977403321 |
Lo trovi qui: | Univ. Federico II |
Opac: | Controlla la disponibilità qui |