Vai al contenuto principale della pagina

Internal communications / / Wray Tim



(Visualizza in formato marc)    (Visualizza in BIBFRAME)

Autore: Wray Timothy Visualizza persona
Titolo: Internal communications / / Wray Tim Visualizza cluster
Pubblicazione: Cork, Ireland : , : NuBooks, , 2004
©2004
Descrizione fisica: 1 online resource (40 p.)
Disciplina: 658.45
Soggetto topico: Communication in management
Business communication
Note generali: Description based upon print version of record.
Nota di bibliografia: Includes bibliographical references.
Nota di contenuto: KEY LEARNING OBJECTIVES; INTRODUCTION; THE STRATEGIC CONTEXT; SETTING OBJECTIVES; COMMUNICATING THE MESSAGE; CHANNELS OF COMMUNICATION; LEVERAGING THE POWER OF RICH FORMS OF COMMUNICATION; THE POWER OF THE GRAPEVINE; FRONT-LINE MANAGERS - KEY COMMUNICATORS; PULLING IT ALL TOGETHER; SUMMARY; FURTHER READING; ABOUT THE AUTHOR; ABOUT THE EDITORS; ABOUT OAK TREE PRESS
Sommario/riassunto: The core process that drives employee engagement is internal communication. The challenge for organisations is not to put in place more or better internal communications media, but to develop a communicating culture.
Titolo autorizzato: Internal communications  Visualizza cluster
ISBN: 1-84621-064-X
Formato: Materiale a stampa
Livello bibliografico Monografia
Lingua di pubblicazione: Inglese
Record Nr.: 9910149170303321
Lo trovi qui: Univ. Federico II
Opac: Controlla la disponibilità qui
Serie: IMI Handbook of Management