Vai al contenuto principale della pagina

Consumer and sensory evaluation techniques : how to sense successful products / / by Cecilia Y. Saint-Denis



(Visualizza in formato marc)    (Visualizza in BIBFRAME)

Autore: Saint-Denis Cecilia Y. <1972-> Visualizza persona
Titolo: Consumer and sensory evaluation techniques : how to sense successful products / / by Cecilia Y. Saint-Denis Visualizza cluster
Pubblicazione: Hoboken, New Jersey : , : Wiley, , 2018
©2018
Descrizione fisica: 1 online resource (108 pages)
Disciplina: 658.5/752
Soggetto topico: Sensory evaluation
New products - Evaluation
Nota di bibliografia: Includes bibliographical references and index.
Nota di contenuto: The pillars of good consumer and sensory studies -- Sensory profile of a product : mapping internal sensory properties -- The foundations of consumer evaluation -- Study plans and strategy : sustainable short, mid and long-term vision -- Real-life anticipation with market factors : concept, price, brand, market channel -- Internal studies versus sub-contracting.
Titolo autorizzato: Consumer and sensory evaluation techniques  Visualizza cluster
ISBN: 1-119-40560-2
1-119-40557-2
1-119-40555-6
Formato: Materiale a stampa
Livello bibliografico Monografia
Lingua di pubblicazione: Inglese
Record Nr.: 9910820104303321
Lo trovi qui: Univ. Federico II
Opac: Controlla la disponibilità qui