Vai al contenuto principale della pagina

Social marketing to protect the environment [[electronic resource] ] : what works / / Doug McKenzie-Mohr ... [et al.]



(Visualizza in formato marc)    (Visualizza in BIBFRAME)

Titolo: Social marketing to protect the environment [[electronic resource] ] : what works / / Doug McKenzie-Mohr ... [et al.] Visualizza cluster
Pubblicazione: Los Angeles, [Calif.] ; ; London, : SAGE, c2012
Descrizione fisica: 1 online resource (257 p.)
Disciplina: 658.8/02
658.802
Soggetto topico: Social marketing
Green marketing
Soggetto genere / forma: Electronic books.
Altri autori: McKenzie-MohrDoug <1959->  
Note generali: Description based upon print version of record.
Nota di bibliografia: Includes bibliographical references and index.
Nota di contenuto: section I. Introduction -- section II. Influencing behaviors in the residential sector -- section III. Influencing behaviors in the commercial sector -- section IV. Going forward.
Sommario/riassunto: In this work the focus turns to the environment and how social marketing can be successful to change environmental behaviour. The text begins with a definition of the social marketing model and includes a discussion of various tools that can be used to develop social marketing strategies.
Titolo autorizzato: Social marketing to protect the environment  Visualizza cluster
ISBN: 1-4833-4946-2
1-4522-2431-5
Formato: Materiale a stampa
Livello bibliografico Monografia
Lingua di pubblicazione: Inglese
Record Nr.: 9910480908603321
Lo trovi qui: Univ. Federico II
Opac: Controlla la disponibilità qui