Vai al contenuto principale della pagina

Now that's a good question! : how to promote cognitive rigor through classroom questioning / / Erik M. Francis



(Visualizza in formato marc)    (Visualizza in BIBFRAME)

Autore: Francis Erik M. Visualizza persona
Titolo: Now that's a good question! : how to promote cognitive rigor through classroom questioning / / Erik M. Francis Visualizza cluster
Pubblicazione: Alexandria, Virginia : , : ASCD, , 2016
©2016
Descrizione fisica: 1 online resource (182 p.)
Disciplina: 371.3/7
Soggetto topico: Questioning
Critical thinking - Study and teaching
Learning, Psychology of
Cognitive learning
Soggetto genere / forma: Electronic books.
Note generali: Description based upon print version of record.
Nota di bibliografia: Includes bibliographical references at the end of each chapters and index.
Sommario/riassunto: Explore eight types of questions and how to use them to provide scaffolding to deepen student thinking, understanding, and application of knowledge.
Titolo autorizzato: Now that's a good question  Visualizza cluster
ISBN: 1-4166-2077-X
Formato: Materiale a stampa
Livello bibliografico Monografia
Lingua di pubblicazione: Inglese
Record Nr.: 9910478877503321
Lo trovi qui: Univ. Federico II
Opac: Controlla la disponibilità qui