Vai al contenuto principale della pagina

African American children in early childhood education : making the case for policy investments in families, schools, and communities / / edited by Iheoma U. Iruka, University of Nebraska, Omaha, NE, USA, Stephanie M. Curenton, Boston University, Boston, MA, USA, Tonia r. Durden, Georgia State University, Atlanta, GA, USA



(Visualizza in formato marc)    (Visualizza in BIBFRAME)

Titolo: African American children in early childhood education : making the case for policy investments in families, schools, and communities / / edited by Iheoma U. Iruka, University of Nebraska, Omaha, NE, USA, Stephanie M. Curenton, Boston University, Boston, MA, USA, Tonia r. Durden, Georgia State University, Atlanta, GA, USA Visualizza cluster
Pubblicazione: Bingley : , : Emerald Publishing, , 2017
Edizione: First edition.
Descrizione fisica: 1 online resource (343 pages)
Disciplina: 370.89
Soggetto topico: Early childhood education
African Americans - Education
Soggetto genere / forma: Electronic books.
Persona (resp. second.): IrukaIheoma U.
CurentonStephanie M.
DurdenTonia R.
Nota di bibliografia: Includes bibliographical references and index.
Titolo autorizzato: African American children in early childhood education  Visualizza cluster
ISBN: 1-78743-029-4
Formato: Materiale a stampa
Livello bibliografico Monografia
Lingua di pubblicazione: Inglese
Record Nr.: 9910465873903321
Lo trovi qui: Univ. Federico II
Opac: Controlla la disponibilità qui
Serie: Advances in race and ethnicity in education ; ; v. 5.