Vai al contenuto principale della pagina
Titolo: | Imagining the academy : higher education and popular culture / / edited by Susan Edgerton. [et al.] |
Pubblicazione: | New York : , : RoutledgeFalmer, , 2005 |
Descrizione fisica: | ix, 284 p |
Disciplina: | 306.43/2 |
Soggetto topico: | Education in popular culture - United States |
Education, Higher - Social aspects - United States | |
Education, Higher - United States - Marketing | |
Education, Higher - United States - Public opinion | |
Public opinion - United States | |
Soggetto genere / forma: | Electronic books. |
Altri autori: | EdgertonSusan Huddleston <1955-> |
Note generali: | Bibliographic Level Mode of Issuance: Monograph |
Nota di bibliografia: | Includes bibliographical references and index. |
Nota di contenuto: | pt. 1. Constructing and contesting the image of the ivory tower -- pt. 2. The new vocationalism and the marketing of higher education -- pt. 3. Exploring identity and difference in the context of higher education. |
Titolo autorizzato: | Imagining the academy |
ISBN: | 1-135-95650-2 |
0-203-46553-9 | |
1-136-28445-1 | |
1-280-29177-X | |
0-203-11290-3 | |
1-283-96768-5 | |
9786610291779 | |
Formato: | Materiale a stampa |
Livello bibliografico | Monografia |
Lingua di pubblicazione: | Inglese |
Record Nr.: | 9910458387403321 |
Lo trovi qui: | Univ. Federico II |
Opac: | Controlla la disponibilità qui |