Vai al contenuto principale della pagina
Autore: | Edmunds Julie A |
Titolo: | How to assess student performance in history [[electronic resource] ] : going beyond multiple-choice tests / / written by Julie Edmunds |
Pubblicazione: | Greensboro, NC : , : SERVE Center, University of North Carolina at Greensboro, , 2006 |
Descrizione fisica: | 1 online resource (iv, 60 pages) : color illustrations |
Soggetto topico: | History - Study and teaching - United States - Evaluation |
Educational tests and measurements - United States | |
Soggetto genere / forma: | Handbooks and manuals. |
Note generali: | Title from title screen (viewed on Nov. 10, 2011). |
Nota di bibliografia: | Includes bibliographical references (pages 57-58). |
Altri titoli varianti: | How to assess student performance in history |
Titolo autorizzato: | How to assess student performance in history |
Formato: | Materiale a stampa |
Livello bibliografico | Monografia |
Lingua di pubblicazione: | Inglese |
Record Nr.: | 9910700923303321 |
Lo trovi qui: | Univ. Federico II |
Opac: | Controlla la disponibilità qui |