Vai al contenuto principale della pagina

How to assess student performance in history [[electronic resource] ] : going beyond multiple-choice tests / / written by Julie Edmunds



(Visualizza in formato marc)    (Visualizza in BIBFRAME)

Autore: Edmunds Julie A Visualizza persona
Titolo: How to assess student performance in history [[electronic resource] ] : going beyond multiple-choice tests / / written by Julie Edmunds Visualizza cluster
Pubblicazione: Greensboro, NC : , : SERVE Center, University of North Carolina at Greensboro, , 2006
Descrizione fisica: 1 online resource (iv, 60 pages) : color illustrations
Soggetto topico: History - Study and teaching - United States - Evaluation
Educational tests and measurements - United States
Soggetto genere / forma: Handbooks and manuals.
Note generali: Title from title screen (viewed on Nov. 10, 2011).
Nota di bibliografia: Includes bibliographical references (pages 57-58).
Altri titoli varianti: How to assess student performance in history
Titolo autorizzato: How to assess student performance in history  Visualizza cluster
Formato: Materiale a stampa
Livello bibliografico Monografia
Lingua di pubblicazione: Inglese
Record Nr.: 9910700923303321
Lo trovi qui: Univ. Federico II
Opac: Controlla la disponibilità qui