Vai al contenuto principale della pagina
Autore: | Rahman Taslima |
Titolo: | Certification status and experience of U.S. public school teachers : variations across student subgroups / / Taslima Rahman [and three others] |
Pubblicazione: | [Washington, D.C.] : , : U.S. Department of Education, Institute of Education Sciences, National Center for Education Statistics, , 2017 |
Descrizione fisica: | 1 online resource (222 unnumbered pages) : color illustrations |
Soggetto topico: | Teachers - Certification - United States |
Teachers - Tenure - United States | |
Public schools - United States | |
Soggetto genere / forma: | Statistics. |
Note generali: | "March 2017." |
"NCES 2017-056." | |
Nota di bibliografia: | Includes bibliographical references (pages 37-38). |
Altri titoli varianti: | Certification status and experience of U.S. public school teachers |
Titolo autorizzato: | Certification status and experience of U.S. public school teachers |
Formato: | Materiale a stampa |
Livello bibliografico | Monografia |
Lingua di pubblicazione: | Inglese |
Record Nr.: | 9910705603403321 |
Lo trovi qui: | Univ. Federico II |
Opac: | Controlla la disponibilità qui |