Vai al contenuto principale della pagina
Autore: | Souers Kristin |
Titolo: | Relationship, responsibility, and regulation : trauma-invested practices for fostering resilient learners / / Kristin Souers with Pete Hall |
Pubblicazione: | Alexandria, VA, USA : , : ASCD, , [2019] |
©2019 | |
Descrizione fisica: | 1 online resource (222 pages) |
Disciplina: | 371.92 |
Soggetto topico: | Children with mental disabilities - Education |
Psychic trauma in children | |
Post-traumatic stress disorder in children | |
Teacher-student relationships | |
Behavior modification | |
Soggetto genere / forma: | Electronic books. |
Persona (resp. second.): | HallPeter A. <1971-> |
Nota di bibliografia: | Includes bibliographical references and index. |
Nota di contenuto: | Building the nest -- A culture of safety -- Systems of meaning -- Need versus behavior -- The new three Rs -- Relationship -- Responsibility -- Regulation -- Conclusion. |
Titolo autorizzato: | Relationship, responsibility, and regulation |
ISBN: | 1-4166-2687-5 |
Formato: | Materiale a stampa |
Livello bibliografico | Monografia |
Lingua di pubblicazione: | Inglese |
Record Nr.: | 9910467641103321 |
Lo trovi qui: | Univ. Federico II |
Opac: | Controlla la disponibilità qui |