Vai al contenuto principale della pagina

Relationship, responsibility, and regulation : trauma-invested practices for fostering resilient learners / / Kristin Souers with Pete Hall



(Visualizza in formato marc)    (Visualizza in BIBFRAME)

Autore: Souers Kristin Visualizza persona
Titolo: Relationship, responsibility, and regulation : trauma-invested practices for fostering resilient learners / / Kristin Souers with Pete Hall Visualizza cluster
Pubblicazione: Alexandria, VA, USA : , : ASCD, , [2019]
©2019
Descrizione fisica: 1 online resource (222 pages)
Disciplina: 371.92
Soggetto topico: Children with mental disabilities - Education
Psychic trauma in children
Post-traumatic stress disorder in children
Teacher-student relationships
Behavior modification
Soggetto genere / forma: Electronic books.
Persona (resp. second.): HallPeter A. <1971->
Nota di bibliografia: Includes bibliographical references and index.
Nota di contenuto: Building the nest -- A culture of safety -- Systems of meaning -- Need versus behavior -- The new three Rs -- Relationship -- Responsibility -- Regulation -- Conclusion.
Titolo autorizzato: Relationship, responsibility, and regulation  Visualizza cluster
ISBN: 1-4166-2687-5
Formato: Materiale a stampa
Livello bibliografico Monografia
Lingua di pubblicazione: Inglese
Record Nr.: 9910467641103321
Lo trovi qui: Univ. Federico II
Opac: Controlla la disponibilità qui