Vai al contenuto principale della pagina
Autore: | Depka Eileen |
Titolo: | Letting data lead : how to design, analyze, and respond to classroom assessment / / Eileen Depka |
Pubblicazione: | Bloomington, IN : , : Solution Tree Press, , [2019] |
©2019 | |
Descrizione fisica: | 1 online resource (160 pages) |
Disciplina: | 370.285 |
Soggetto topico: | Educational tests and measurements |
Educational evaluation | |
Education - Data processing | |
Academic achievement | |
Soggetto genere / forma: | Electronic books. |
Nota di bibliografia: | Includes bibliographical references and index. |
Nota di contenuto: | The data response starts during the assessment design process -- Creating a structure to support data consistency for common assessments -- Visualizing and interpreting data with an eye on action -- Responding to data: considerations, practices, procedures -- Student response to data -- Considerations for future success. |
Titolo autorizzato: | Letting data lead |
ISBN: | 1-947604-20-1 |
Formato: | Materiale a stampa |
Livello bibliografico | Monografia |
Lingua di pubblicazione: | Inglese |
Record Nr.: | 9910467067703321 |
Lo trovi qui: | Univ. Federico II |
Opac: | Controlla la disponibilità qui |