Vai al contenuto principale della pagina

How advertising works : the role of research / / edited by John Philip Jones



(Visualizza in formato marc)    (Visualizza in BIBFRAME)

Titolo: How advertising works : the role of research / / edited by John Philip Jones Visualizza cluster
Pubblicazione: Thousand Oaks, Calif., : Sage Publications, c1998
Edizione: 1st ed.
Descrizione fisica: 1 online resource (358 p.) : ill., facsims
Disciplina: 659.1
Soggetto topico: Advertising - Research
Advertising
Altri autori: JonesJohn Philip  
Note generali: Description based upon print version of record.
Nota di bibliografia: Includes bibliographical references and indexes.
Sommario/riassunto: Bringing together the theory and practice of advertising, this is an authoritative handbook of the research procedures which determine effective advertising.
Titolo autorizzato: How advertising works  Visualizza cluster
ISBN: 9781452231501
1452231508
9780761912408
0761912401
9781452267562
1452267561
Formato: Materiale a stampa
Livello bibliografico Monografia
Lingua di pubblicazione: Inglese
Record Nr.: 9910822522903321
Lo trovi qui: Univ. Federico II
Opac: Controlla la disponibilità qui