Vai al contenuto principale della pagina
Autore: | Francis Erik M. |
Titolo: | Now that's a good question! : how to promote cognitive rigor through classroom questioning / / Erik M. Francis |
Pubblicazione: | Alexandria, Virginia : , : ASCD, , 2016 |
©2016 | |
Descrizione fisica: | 1 online resource (182 p.) |
Disciplina: | 371.3/7 |
Soggetto topico: | Questioning |
Critical thinking - Study and teaching | |
Learning, Psychology of | |
Cognitive learning | |
Soggetto genere / forma: | Electronic books. |
Note generali: | Description based upon print version of record. |
Nota di bibliografia: | Includes bibliographical references at the end of each chapters and index. |
Sommario/riassunto: | Explore eight types of questions and how to use them to provide scaffolding to deepen student thinking, understanding, and application of knowledge. |
Titolo autorizzato: | Now that's a good question |
ISBN: | 1-4166-2077-X |
Formato: | Materiale a stampa |
Livello bibliografico | Monografia |
Lingua di pubblicazione: | Inglese |
Record Nr.: | 9910478877503321 |
Lo trovi qui: | Univ. Federico II |
Opac: | Controlla la disponibilità qui |