Vai al contenuto principale della pagina

Letting data lead : how to design, analyze, and respond to classroom assessment / / Eileen Depka



(Visualizza in formato marc)    (Visualizza in BIBFRAME)

Autore: Depka Eileen Visualizza persona
Titolo: Letting data lead : how to design, analyze, and respond to classroom assessment / / Eileen Depka Visualizza cluster
Pubblicazione: Bloomington, IN : , : Solution Tree Press, , [2019]
©2019
Descrizione fisica: 1 online resource (160 pages)
Disciplina: 370.285
Soggetto topico: Educational tests and measurements
Educational evaluation
Education - Data processing
Academic achievement
Soggetto genere / forma: Electronic books.
Nota di bibliografia: Includes bibliographical references and index.
Nota di contenuto: The data response starts during the assessment design process -- Creating a structure to support data consistency for common assessments -- Visualizing and interpreting data with an eye on action -- Responding to data: considerations, practices, procedures -- Student response to data -- Considerations for future success.
Titolo autorizzato: Letting data lead  Visualizza cluster
ISBN: 1-947604-20-1
Formato: Materiale a stampa
Livello bibliografico Monografia
Lingua di pubblicazione: Inglese
Record Nr.: 9910467067703321
Lo trovi qui: Univ. Federico II
Opac: Controlla la disponibilità qui