Vai al contenuto principale della pagina

Luxury brand management : in digital and sustainable times / / Michael Chevalier, Gérald Mazzalovo



(Visualizza in formato marc)    (Visualizza in BIBFRAME)

Autore: Chevalier Michel <1943-> Visualizza persona
Titolo: Luxury brand management : in digital and sustainable times / / Michael Chevalier, Gérald Mazzalovo Visualizza cluster
Pubblicazione: West Sussex, England : , : Wiley, , [2021]
©2021
Edizione: Fourth edition.
Descrizione fisica: 1 online resource (xi, 531 pages)
Disciplina: 658.827
Soggetto topico: Brand name products - Management
Persona (resp. second.): MazzalovoGerald
Note generali: Includes index.
Sommario/riassunto: "As the demand for management know-how among luxury firms continues to grow, more and more business schools are also offering specialized programs for managing luxury brands. This comprehensive reference book will be essential for anyone looking to pursue a career in the expansive and global industry of luxurious products and services"--
Titolo autorizzato: Luxury brand management  Visualizza cluster
ISBN: 1-119-70630-0
1-119-70632-7
1-119-70629-7
Formato: Materiale a stampa
Livello bibliografico Monografia
Lingua di pubblicazione: Inglese
Record Nr.: 9910555005003321
Lo trovi qui: Univ. Federico II
Opac: Controlla la disponibilità qui