Vai al contenuto principale della pagina
| Autore: |
Gale Xin Liu
|
| Titolo: |
Teachers, Discourses, and Authority in the Postmodern Composition Classroom
|
| Pubblicazione: | [Place of publication not identified], : State University of New York Press, 1996 |
| Disciplina: | 808/.042/07 |
| Soggetto topico: | English language - Rhetoric - Study and teaching |
| English language - Discourse analysis | |
| Report writing - Study and teaching | |
| English teachers - Training of | |
| Postmodernism | |
| Authority | |
| English Language | |
| English | |
| Languages & Literatures | |
| Note generali: | Bibliographic Level Mode of Issuance: Monograph |
| Titolo autorizzato: | Teachers, Discourses, and Authority in the Postmodern Composition Classroom ![]() |
| ISBN: | 1-4384-0363-1 |
| 0-585-04344-2 | |
| Formato: | Materiale a stampa |
| Livello bibliografico | Monografia |
| Lingua di pubblicazione: | Inglese |
| Record Nr.: | 9910456063803321 |
| Lo trovi qui: | Univ. Federico II |
| Opac: | Controlla la disponibilità qui |