Vai al contenuto principale della pagina

Pathways to proficiency : implementing evidence-based grading / / Troy Gobble [and three others]



(Visualizza in formato marc)    (Visualizza in BIBFRAME)

Autore: Gobble Troy Visualizza persona
Titolo: Pathways to proficiency : implementing evidence-based grading / / Troy Gobble [and three others] Visualizza cluster
Pubblicazione: Bloomington, Indiana : , : Solution Tree Press, , [2017]
�2017
Descrizione fisica: 1 online resource (xiii, 160 pages) : illustrations
Disciplina: 371.272
Soggetto topico: Grading and marking (Students)
Educational tests and measurements - Methodology
Persona (resp. second.): GobbleTroy
Nota di bibliografia: Includes bibliographical references and index.
Nota di contenuto: ch. 1. Preparation -- ch. 2. Incubation -- ch. 3. Insight -- ch. 4. Evaluation -- ch. 5. Elaboration.
Sommario/riassunto: This book provides the pathway for implementing evidence-based grading practices in schools through a straightforward, five-phase creative model.
Titolo autorizzato: Pathways to proficiency  Visualizza cluster
Formato: Materiale a stampa
Livello bibliografico Monografia
Lingua di pubblicazione: Inglese
Record Nr.: 9910819195503321
Lo trovi qui: Univ. Federico II
Opac: Controlla la disponibilità qui