Vai al contenuto principale della pagina
Autore: | Warkenien Siri |
Titolo: | Students' use of tutoring services, by adequate yearly progress status of school [[electronic resource] /] / authors, Siri Warkentien, Sarah Grady |
Pubblicazione: | [Washington, D.C.] : , : National Center for Education Statistics, Institute of Education Sciences, U.S. Dept. of Education, , [2009] |
Descrizione fisica: | 1 online resource (19 pages) |
Soggetto topico: | Tutors and tutoring - United States |
School improvement programs - United States | |
Federal aid to education - United States | |
Soggetto genere / forma: | Statistics. |
Altri autori: | GradySarah |
Note generali: | Title from PDF caption title screen (NCES, viewed Sept. 14, 2010). |
"NHES: National Household Education Surveys Program." | |
"November 2009." | |
"NCES 2010-023." | |
Nota di bibliografia: | Includes bibliographical references (pages 14-15). |
Titolo autorizzato: | Students' use of tutoring services, by adequate yearly progress status of school |
Formato: | Materiale a stampa |
Livello bibliografico | Monografia |
Lingua di pubblicazione: | Inglese |
Record Nr.: | 9910699559003321 |
Lo trovi qui: | Univ. Federico II |
Opac: | Controlla la disponibilità qui |