Vai al contenuto principale della pagina

Teachers, Discourses, and Authority in the Postmodern Composition Classroom



(Visualizza in formato marc)    (Visualizza in BIBFRAME)

Autore: Gale Xin Liu Visualizza persona
Titolo: Teachers, Discourses, and Authority in the Postmodern Composition Classroom Visualizza cluster
Pubblicazione: [Place of publication not identified], : State University of New York Press, 1996
Disciplina: 808/.042/07
Soggetto topico: English language - Rhetoric - Study and teaching
English language - Discourse analysis
Report writing - Study and teaching
English teachers - Training of
Postmodernism
Authority
English Language
English
Languages & Literatures
Note generali: Bibliographic Level Mode of Issuance: Monograph
Titolo autorizzato: Teachers, Discourses, and Authority in the Postmodern Composition Classroom  Visualizza cluster
ISBN: 1-4384-0363-1
0-585-04344-2
Formato: Materiale a stampa
Livello bibliografico Monografia
Lingua di pubblicazione: Inglese
Record Nr.: 9910456063803321
Lo trovi qui: Univ. Federico II
Opac: Controlla la disponibilità qui