Vai al contenuto principale della pagina

Why students resist learning : a practical model for understanding and helping students / / edited by Anton O. Tolman and Janine Kremling ; foreword by John Tagg



(Visualizza in formato marc)    (Visualizza in BIBFRAME)

Titolo: Why students resist learning : a practical model for understanding and helping students / / edited by Anton O. Tolman and Janine Kremling ; foreword by John Tagg Visualizza cluster
Pubblicazione: Sterling, Virginia : , : Stylus Publishing, LLC, , [2017]
©2017
Edizione: First edition.
Descrizione fisica: 1 online resource (272 pages)
Disciplina: 378.1/98
Soggetto topico: College student development programs
Education, Higher - Psychological aspects
Learning, Psychology of
Persona (resp. second.): TolmanAnton O.
KremlingJanine <1977->
Nota di bibliografia: Includes bibliographical references and index.
Titolo autorizzato: Why students resist learning  Visualizza cluster
ISBN: 1-00-344874-7
1-000-97570-3
1-003-44874-7
1-62036-345-3
Formato: Materiale a stampa
Livello bibliografico Monografia
Lingua di pubblicazione: Inglese
Record Nr.: 9910151718203321
Lo trovi qui: Univ. Federico II
Opac: Controlla la disponibilità qui