Vai al contenuto principale della pagina

Total quality management in information services / / Guy St Clair



(Visualizza in formato marc)    (Visualizza in BIBFRAME)

Autore: St. Clair Guy <1940-> Visualizza persona
Titolo: Total quality management in information services / / Guy St Clair Visualizza cluster
Pubblicazione: London, [England] : , : Bowker-Saur, , 1997
©1997
Edizione: Reprint 2012
Descrizione fisica: 1 online resource (287 p.)
Disciplina: 025.52068
Soggetto topico: Information services - Management
Total quality management
Soggetto genere / forma: Electronic books.
Note generali: Description based upon print version of record.
Nota di bibliografia: Includes bibliographical references and index.
Nota di contenuto: Frontmatter -- The author -- Introduction to the series -- Contents -- Foreword -- Introduction: 'Total quality management means quality service' -- Part 1 Quality and Information Services -- Part 2 TQM - the Critical Components for Information Services -- Part 3 Bringing quality management to information services -- Selected bibliography -- Appendix: The George Westinghouse Total Quality Achievement Award Evaluation Criteria -- Index
Titolo autorizzato: Total quality management in information services  Visualizza cluster
ISBN: 3-11-096398-1
Formato: Materiale a stampa
Livello bibliografico Monografia
Lingua di pubblicazione: Inglese
Record Nr.: 9910463651903321
Lo trovi qui: Univ. Federico II
Opac: Controlla la disponibilità qui
Serie: Information Services Management Series