Vai al contenuto principale della pagina

Being real [[electronic resource] ] : the student-teacher relationship and African-American male delinquency / / Camille Gibson



(Visualizza in formato marc)    (Visualizza in BIBFRAME)

Autore: Gibson Camille <1971-> Visualizza persona
Titolo: Being real [[electronic resource] ] : the student-teacher relationship and African-American male delinquency / / Camille Gibson Visualizza cluster
Pubblicazione: New York, : LFB Scholarly, 2002
Descrizione fisica: 1 online resource (341 p.)
Disciplina: 373.1829/96/073
Soggetto topico: African American teenage boys - Education (Secondary) - New York (State) - New York
Teacher-student relationships - New York (State) - New York
African American juvenile delinquents
Note generali: Bibliographic Level Mode of Issuance: Monograph
Nota di bibliografia: Includes bibliographical references and index.
Nota di contenuto: Cause for concern -- What we know -- A researcher investigates -- The social, political, and economic contexts -- The school players -- Student-teacher interactions -- Student outcomes -- What's to be done.
Titolo autorizzato: Being real  Visualizza cluster
ISBN: 1-280-36124-7
9786610361243
1-59332-032-9
Formato: Materiale a stampa
Livello bibliografico Monografia
Lingua di pubblicazione: Inglese
Record Nr.: 9910780459303321
Lo trovi qui: Univ. Federico II
Opac: Controlla la disponibilità qui
Serie: Criminal justice (LFB Scholarly Publishing LLC)