Vai al contenuto principale della pagina

How to use advertising to build strong brands [[electronic resource] /] / edited by John Philip Jones



(Visualizza in formato marc)    (Visualizza in BIBFRAME)

Autore: Jones John Philip Visualizza persona
Titolo: How to use advertising to build strong brands [[electronic resource] /] / edited by John Philip Jones Visualizza cluster
Pubblicazione: Thousand Oaks, Calif. ; ; London, : SAGE, c1999
Descrizione fisica: 1 online resource (407 p.)
Disciplina: 659.1
Soggetto topico: REFERENCE
Consumer Guides
Advertising - Brand name products
Brand name products
Commerce
Business & Economics
Advertising
Altri autori: JonesJohn Philip  
Note generali: Bibliographic Level Mode of Issuance: Monograph
Nota di bibliografia: Includes bibliographical references and index.
Sommario/riassunto: This study provides an examination of the marketing technique of brand building. It covers aspects of brand management, brand equity, new and mature brands and extends the concept to new areas such as political marketing, green marketing and the arts.
Titolo autorizzato: How to use advertising to build strong brands  Visualizza cluster
ISBN: 1-4522-3139-7
0-7619-1242-8
1-4522-6755-3
Formato: Materiale a stampa
Livello bibliografico Monografia
Lingua di pubblicazione: Inglese
Record Nr.: 9910481036503321
Lo trovi qui: Univ. Federico II
Opac: Controlla la disponibilità qui