Vai al contenuto principale della pagina
Autore: | National Research Council Staff |
Titolo: | How Students Learn [[electronic resource]] : History, Mathematics, and Science in the Classroom / / Committee on How People Learn, A Targeted Report for Teachers ; M. Suzanne Donovan and John D. Bransford, editors |
Pubblicazione: | Washington, DC, USA, : National Academies Press, 20041201 |
National Academies Press | |
Descrizione fisica: | 1 online resource (632 p.) |
Disciplina: | 370.1/523 |
Soggetto topico: | Learning |
Classroom management | |
Curriculum planning | |
EDUCATION | |
Educational Psychology | |
Education | |
Social Sciences | |
Theory & Practice of Education | |
Persona (resp. second.): | DonovanSuzanne |
BransfordJohn | |
Note generali: | Bibliographic Level Mode of Issuance: Monograph |
Nota di bibliografia: | Includes bibliographical references and index. |
Titolo autorizzato: | How Students Learn |
ISBN: | 0-309-13303-3 |
1-282-08387-2 | |
9780309547962 | |
9786612083877 | |
0-309-54796-2 | |
Formato: | Materiale a stampa |
Livello bibliografico | Monografia |
Lingua di pubblicazione: | Inglese |
Record Nr.: | 9910783353803321 |
Lo trovi qui: | Univ. Federico II |
Opac: | Controlla la disponibilità qui |