Vai al contenuto principale della pagina
Autore: | O'Meara Jodi |
Titolo: | Beyond differentiated instruction / / Jodi O'Meara ; indexer, Gloria Tierney ; cover designer, Michael Dubowe |
Pubblicazione: | Thousand Oaks, California : , : Corwin, , 2010 |
©2010 | |
Descrizione fisica: | 1 online resource (160 p.) |
Disciplina: | 371.394 |
Soggetto topico: | Individualized instruction |
Cognitive styles in children | |
Mixed ability grouping in education | |
Elementary school teaching | |
Soggetto genere / forma: | Electronic books. |
Persona (resp. second.): | TierneyGloria |
DuboweMichael | |
Note generali: | Description based upon print version of record. |
Nota di bibliografia: | Includes bibliographical references and index. |
Sommario/riassunto: | Going beyond the theory of differentiation to actual classroom practice, this book presents a 10-step framework, examples, and classroom-ready tools for putting differentiation into action. |
Titolo autorizzato: | Beyond differentiated instruction |
ISBN: | 1-4522-8254-4 |
Formato: | Materiale a stampa |
Livello bibliografico | Monografia |
Lingua di pubblicazione: | Inglese |
Record Nr.: | 9910480580203321 |
Lo trovi qui: | Univ. Federico II |
Opac: | Controlla la disponibilità qui |