Vai al contenuto principale della pagina
Autore: | Parker Todd Scott |
Titolo: | Success favors well-prepared teachers : developing routines and relationships to improve school culture / / Todd Scott Parker, Candice Dowd Barnes, and Patricia Kohler-Evans |
Pubblicazione: | Lanham, Maryland ; ; London, [England] : , : Rowman & Littlefield, , 2016 |
©2016 | |
Descrizione fisica: | 1 online resource (125 pages) |
Disciplina: | 371.102/30973 |
Soggetto topico: | Teacher-student relationships - United States |
School improvement programs - United States | |
Persona (resp. second.): | BarnesCandice Dowd |
Kohler-EvansPatricia <1951-> | |
Nota di bibliografia: | Includes bibliographical references. |
Nota di contenuto: | Why is this topic important? -- The importance of developing relationships and routines -- The interaction congruence theory (ICT) -- Meet Alexander Crummell Academy -- Monitor 2 modify strategy -- Relationship management pathways (RMP) -- D.E.P.T.H. anchor strategy -- P.R.P.L.E. sandwich strategy -- Application and reflection -- Final thoughts and next steps. |
Titolo autorizzato: | Success favors well-prepared teachers |
ISBN: | 1-4758-2704-0 |
Formato: | Materiale a stampa |
Livello bibliografico | Monografia |
Lingua di pubblicazione: | Inglese |
Record Nr.: | 9910798871203321 |
Lo trovi qui: | Univ. Federico II |
Opac: | Controlla la disponibilità qui |