Vai al contenuto principale della pagina

Tourism management : analysis, behaviour, and strategy / / Arch G. Woodside, Drew Martin



(Visualizza in formato marc)    (Visualizza in BIBFRAME)

Autore: Woodside Arch G Visualizza persona
Titolo: Tourism management : analysis, behaviour, and strategy / / Arch G. Woodside, Drew Martin Visualizza cluster
Pubblicazione: Wallingford, Oxfordshire ; ; Cambridge, MA, : CABI Pub., 2007
Edizione: 1st ed.
Descrizione fisica: 1 online resource (540 p.)
Disciplina: 910.68
Soggetto topico: Travel - Management
Tourism - Management
Altri autori: MartinDrew <1961->  
Note generali: Description based upon print version of record.
Nota di bibliografia: Includes bibliographical references and index.
Nota di contenuto: Contents; Contributors; PART I: INTRODUCTION TO ADVANCING TOURISM MANAGEMENT; PART II: SCANNING AND SENSE MAKING; PART III: PLANNING; PART IV: IMPLEMENTING; PART V: EVALUATING ACTIONS/PROCESS AND PERFORMANCE OUTCOMES; PART VI: ADMINISTERING; Index
Sommario/riassunto: Planning and implementing successful tourism programmes requires in depth predictions of tourist behaviour. This title provides coverage of sense making, planning, implementing, evaluating and administering tourism marketing and management programmes. It offers useful descriptions, tools, and examples of tourism management decision-making.
Titolo autorizzato: Tourism management  Visualizza cluster
ISBN: 1-281-20461-7
9786611204617
1-84593-324-9
Formato: Materiale a stampa
Livello bibliografico Monografia
Lingua di pubblicazione: Inglese
Record Nr.: 9910446317403321
Lo trovi qui: Univ. Federico II
Opac: Controlla la disponibilità qui