Vai al contenuto principale della pagina
| Autore: |
Frost David
|
| Titolo: |
Teachers and the Practice of Leadership : Enabling Change for Transformation and Social Justice
|
| Pubblicazione: | 2025 |
| Oxford : , : Taylor & Francis Group, , 2025 | |
| ©2025 | |
| Edizione: | 1st ed. |
| Descrizione fisica: | 1 online resource (163 pages) |
| Disciplina: | 370 |
| Soggetto topico: | Nonfiction |
| Education | |
| Classificazione: | EDU000000EDU025000EDU032000 |
| Altri autori: |
DurrantJudy
HillVal
HoldenGary
RobertsAmanda
|
| Sommario/riassunto: | Driven by the pursuit of social justice and quality in education, this inspirational book offers an alternative vision of leadership in education. It argues that teachers, regardless of status or position, should be empowered to exercise leadership in the pursuit of educational change and improvement. |
| Titolo autorizzato: | Teachers and the Practice of Leadership ![]() |
| ISBN: | 1-04-040836-2 |
| Formato: | Materiale a stampa |
| Livello bibliografico | Monografia |
| Lingua di pubblicazione: | Inglese |
| Record Nr.: | 9911018158803321 |
| Lo trovi qui: | Univ. Federico II |
| Opac: | Controlla la disponibilità qui |