Vai al contenuto principale della pagina
Titolo: | Reframing science teaching and learning : students and educators co-developing science practices in and out of school / / edited by David Stroupe |
Pubblicazione: | New York : , : Routledge, , 2017 |
Descrizione fisica: | 1 online resource (119 pages) |
Disciplina: | 372.35/044 |
Soggetto topico: | Science - Study and teaching (Elementary) |
Science - Study and teaching (Secondary) | |
Science - Study and teaching - Social aspects | |
Soggetto genere / forma: | Electronic books. |
Altri autori: | StroupeDavid |
Nota di bibliografia: | Includes bibliographical references. |
Nota di contenuto: | Thematic strand I. Formal secondary settings -- Thematic strand II. Formal elementary settings -- Thematic strand III. Informal settings. |
Titolo autorizzato: | Reframing science teaching and learning |
ISBN: | 1-317-27281-1 |
1-315-63903-3 | |
1-317-27282-X | |
Formato: | Materiale a stampa |
Livello bibliografico | Monografia |
Lingua di pubblicazione: | Inglese |
Record Nr.: | 9910163873903321 |
Lo trovi qui: | Univ. Federico II |
Opac: | Controlla la disponibilità qui |