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Observing and registering emotional satisfaction of customer contacts : for customer satisfaction & loyalty / / Huseyin Gungor



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Autore: Gungor Huseyin Visualizza persona
Titolo: Observing and registering emotional satisfaction of customer contacts : for customer satisfaction & loyalty / / Huseyin Gungor Visualizza cluster
Pubblicazione: Amsterdam, : Vossiuspers UvA, c2007
Edizione: 1st ed.
Descrizione fisica: 1 online resource (191 p.)
Disciplina: 658.8/12
658.812
Soggetto topico: Call centers
Customer relations
Note generali: Description based upon print version of record.
Nota di bibliografia: Includes bibliographical references.
Nota di contenuto: pt. 1. Conceptual model, literature review and research questions -- pt. 2. ESCC surveys & results.
Sommario/riassunto: Investigation of the emotional aspects of customer satisfaction and on the Emotional Satisfaction of Customer Contacts (ESCC) in particular
Titolo autorizzato: Observing and registering emotional satisfaction of customer contacts  Visualizza cluster
ISBN: 1-281-78779-5
9786611787790
90-485-0473-2
Formato: Materiale a stampa
Livello bibliografico Monografia
Lingua di pubblicazione: Inglese
Record Nr.: 9910816581203321
Lo trovi qui: Univ. Federico II
Opac: Controlla la disponibilità qui