Vai al contenuto principale della pagina

Modes of delivery and customer engagement with advertising mail / / Office of Inspector General, United States Postal Service



(Visualizza in formato marc)    (Visualizza in BIBFRAME)

Titolo: Modes of delivery and customer engagement with advertising mail / / Office of Inspector General, United States Postal Service Visualizza cluster
Pubblicazione: Arlington, VA : , : Office of Inspector General, United States Postal Service, , 2015
Descrizione fisica: 1 online resource (48 pages) : color illustrations
Soggetto topico: Postal service - United States - Evaluation
Advertising, Direct-mail - United States - Evaluation
Consumers - United States - Attitudes - Evaluation
Note generali: Title from title screen (viewed Apr. 22, 2015).
"April 20, 2015."
"Report number: RARC-WP-15-009."
Nota di bibliografia: Includes bibliographical references.
Titolo autorizzato: Modes of delivery and customer engagement with advertising mail  Visualizza cluster
Formato: Materiale a stampa
Livello bibliografico Monografia
Lingua di pubblicazione: Inglese
Record Nr.: 9910703800603321
Lo trovi qui: Univ. Federico II
Opac: Controlla la disponibilità qui