Vai al contenuto principale della pagina
Autore: |
Garet Michael S.
![]() |
Titolo: |
Middle school mathematics professional development impact study : findings after the second year of implementation Executive summary / / Michael S. Garet [and eleven others] ; Elizabeth Warner, project officer
![]() |
Pubblicazione: | Washington, DC : , : National Center for Education Evaluation and Regional Assistance, Institute of Education Sciences, , 2011 |
Descrizione fisica: | 1 online resource (xxi pages) : illustrations |
Soggetto topico: | Mathematics teachers - Training of - United States |
Mathematics - Study and teaching (Middle school) - United States | |
Academic achievement - United States | |
Altri autori: |
WarnerElizabeth
![]() |
Note generali: | "May 2011." |
"NCEE 2011-4024." | |
Nota di bibliografia: | Includes bibliographical references (page xxi). |
Altri titoli varianti: | Middle school mathematics professional development impact study |
Titolo autorizzato: | Middle school mathematics professional development impact study ![]() |
Formato: | Materiale a stampa ![]() |
Livello bibliografico | Monografia |
Lingua di pubblicazione: | Inglese |
Record Nr.: | 9910706582003321 |
Lo trovi qui: | Univ. Federico II |
Opac: | Controlla la disponibilità qui |