Vai al contenuto principale della pagina

Observing and registering emotional satisfaction of customer contacts [[electronic resource] ] : for customer satisfaction & loyalty / / Hüseyin Güngör



(Visualizza in formato marc)    (Visualizza in BIBFRAME)

Autore: Güngör Hüseyin Visualizza persona
Titolo: Observing and registering emotional satisfaction of customer contacts [[electronic resource] ] : for customer satisfaction & loyalty / / Hüseyin Güngör Visualizza cluster
Pubblicazione: Amsterdam, : Vossiuspers UvA, c2007
Descrizione fisica: 1 online resource (191 p.)
Disciplina: 658.8/12
658.812
Soggetto topico: Call centers
Customer relations
Soggetto genere / forma: Electronic books.
Note generali: Description based upon print version of record.
Nota di bibliografia: Includes bibliographical references.
Nota di contenuto: pt. 1. Conceptual model, literature review and research questions -- pt. 2. ESCC surveys & results.
Sommario/riassunto: Investigation of the emotional aspects of customer satisfaction and on the Emotional Satisfaction of Customer Contacts (ESCC) in particular
Titolo autorizzato: Observing and registering emotional satisfaction of customer contacts  Visualizza cluster
ISBN: 1-281-78779-5
9786611787790
90-485-0473-2
Formato: Materiale a stampa
Livello bibliografico Monografia
Lingua di pubblicazione: Inglese
Record Nr.: 9910453720103321
Lo trovi qui: Univ. Federico II
Opac: Controlla la disponibilità qui