Vai al contenuto principale della pagina

Branding unbound [[electronic resource] ] : the future of advertising, sales, and the brand experience in the wireless age / / Rick Mathieson



(Visualizza in formato marc)    (Visualizza in BIBFRAME)

Autore: Mathieson Rick Visualizza persona
Titolo: Branding unbound [[electronic resource] ] : the future of advertising, sales, and the brand experience in the wireless age / / Rick Mathieson Visualizza cluster
Pubblicazione: New York, : AMACOM, c2005
Descrizione fisica: 1 online resource (255 p.)
Disciplina: 658.8/72
Soggetto topico: Mobile commerce
Product management
Soggetto genere / forma: Electronic books.
Note generali: Description based upon print version of record.
Nota di bibliografia: Includes bibliographical references (p. [213]-227) and index.
Nota di contenuto: Preliminaries; Contents; Introduction; The Rise of mBranding; Reach Out & Sell Someone; Christopher Locke; Dialing for Dollars: M-Commerce Puts Sales in Motion; A Moving Experience; The Wireless Point of Persuasion; Service with a Stylus; No Wires, New Rules; Marketing 2020; Notes; Acknowledgments; Index
Sommario/riassunto: Using wireless technology to create a new kind of brand relationship with customers.
Titolo autorizzato: Branding Unbound  Visualizza cluster
ISBN: 1-281-12702-7
9786611127022
0-8144-2890-8
Formato: Materiale a stampa
Livello bibliografico Monografia
Lingua di pubblicazione: Inglese
Record Nr.: 9910449838903321
Lo trovi qui: Univ. Federico II
Opac: Controlla la disponibilità qui