Vai al contenuto principale della pagina

The Meaningful Brand [[electronic resource] ] : How Strong Brands Make More Money / / by N. Hollis



(Visualizza in formato marc)    (Visualizza in BIBFRAME)

Autore: Hollis N Visualizza persona
Titolo: The Meaningful Brand [[electronic resource] ] : How Strong Brands Make More Money / / by N. Hollis Visualizza cluster
Pubblicazione: New York : , : Palgrave Macmillan US : , : Imprint : Palgrave Macmillan, , 2013
Edizione: 1st ed. 2013.
Descrizione fisica: 1 online resource (XIII, 225 p.)
Disciplina: 658.8/27
Soggetto topico: Public health
Development economics
Public Health
Development Economics
Note generali: Includes index.
Sommario/riassunto: Instilling brand loyalty among consumers is the key to long-term success, and requires focusing on meaningful differentiation: functional, emotional, or societal. Supported by data analyses, case studies and interviews, The Meaningful Brand explores the four components of a distinguished brand: purpose, delivery, resonance, and difference.
Titolo autorizzato: The Meaningful Brand  Visualizza cluster
ISBN: 1-137-36559-5
Formato: Materiale a stampa
Livello bibliografico Monografia
Lingua di pubblicazione: Inglese
Record Nr.: 9910438026703321
Lo trovi qui: Univ. Federico II
Opac: Controlla la disponibilità qui