Vai al contenuto principale della pagina

Hacking the academy : new approaches to scholarship and teaching from digital humanities / / edited by Daniel J. Cohen and Tom Scheinfeldt



(Visualizza in formato marc)    (Visualizza in BIBFRAME)

Titolo: Hacking the academy : new approaches to scholarship and teaching from digital humanities / / edited by Daniel J. Cohen and Tom Scheinfeldt Visualizza cluster
Pubblicazione: Ann Arbor, Michigan : , : University of Michigan Press, , [2013]
©2013
Descrizione fisica: 1 online resource (168 pages) : PDF, digital file(s)
Disciplina: 001.2
Soggetto topico: Communication in learning and scholarship - Technological innovations
Humanities - Digital libraries
Persona (resp. second.): CohenDaniel J <1968-> (Daniel Jared)
ScheinfeldtTom
Nota di bibliografia: Includes bibliographical references.
Sommario/riassunto: An exploration of ongoing efforts to rebuild scholarly infrastructure.
Titolo autorizzato: Hacking the academy  Visualizza cluster
ISBN: 0-472-90025-0
Formato: Materiale a stampa
Livello bibliografico Monografia
Lingua di pubblicazione: Inglese
Record Nr.: 9910289345403321
Lo trovi qui: Univ. Federico II
Opac: Controlla la disponibilità qui
Serie: Digital humanities (Ann Arbor, Mich.).