Vai al contenuto principale della pagina

Tell me how it reads : tutoring deaf and hearing students in the writing center / / Rebecca Day Babcock



(Visualizza in formato marc)    (Visualizza in BIBFRAME)

Autore: Babcock Rebecca Day <1968-> Visualizza persona
Titolo: Tell me how it reads : tutoring deaf and hearing students in the writing center / / Rebecca Day Babcock Visualizza cluster
Pubblicazione: Washington, District of Columbia : , : Gallaudet University Press, , 2012
©2012
Descrizione fisica: 1 online resource (208 pages) : illustrations, tables
Disciplina: 808.0420711
Soggetto topico: English language - Rhetoric - Study and teaching (Higher)
English language - Remedial teaching
Deaf - Education (Higher)
Tutors and tutoring
Writing centers
Note generali: Bibliographic Level Mode of Issuance: Monograph
Nota di bibliografia: Includes bibliographical references and index.
Nota di contenuto: Introduction -- The research context -- Literacy work in the tutoring session -- How tutoring gets done -- Interpersonal factors -- Tutoring a deaf student in the writing center.
Titolo autorizzato: Tell me how it reads  Visualizza cluster
ISBN: 1-56368-547-7
Formato: Materiale a stampa
Livello bibliografico Monografia
Lingua di pubblicazione: Inglese
Record Nr.: 9910825429003321
Lo trovi qui: Univ. Federico II
Opac: Controlla la disponibilità qui