Vai al contenuto principale della pagina
Autore: | Dunlap Glen |
Titolo: | Prevent-teach-reinforce : the school-based model of individualized positive behavior support / / by Glen Dunlap, [and five others] |
Pubblicazione: | Baltimore, Maryland : , : Paul H. Brookes Publishing Co., , [2019] |
©2019 | |
Edizione: | Second edition. |
Descrizione fisica: | 1 online resource (238 pages) |
Disciplina: | 303.3/24 |
Soggetto topico: | Social skills - Study and teaching (Early childhood) |
Behavior disorders in children - Prevention | |
Early childhood education | |
Child development | |
Persona (resp. second.): | DunlapGlen |
Note generali: | "Previous edition copyright (c) 2010"--Title page verso. |
Nota di bibliografia: | Includes bibliographical references and index. |
Titolo autorizzato: | Prevent-teach-reinforce |
ISBN: | 1-68125-313-5 |
1-68125-312-7 | |
Formato: | Materiale a stampa |
Livello bibliografico | Monografia |
Lingua di pubblicazione: | Inglese |
Record Nr.: | 9910793002803321 |
Lo trovi qui: | Univ. Federico II |
Opac: | Controlla la disponibilità qui |