Vai al contenuto principale della pagina
Autore: | Schulz Roland M. |
Titolo: | Rethinking science education : philosophical perspectives / / by Roland M. Schulz |
Pubblicazione: | Charlotte, North Carolina : , : Information Age Publishing, Inc., , 2014 |
©2014 | |
Descrizione fisica: | 1 online resource (319 p.) |
Disciplina: | 507.1 |
Soggetto topico: | Science - Study and teaching - Philosophy |
Note generali: | Description based upon print version of record. |
Nota di bibliografia: | Includes bibliographical references. |
Nota di contenuto: | ""Philosophical Perspectives""; ""Contents""; ""Foreword""; ""PREFACE""; ""Acknowledgments""; ""INTRODUCTION""; ""Making the Case for and Defining the Identity of Philosophy of Science Education""; ""Science Education Reform, Philosophy of Science Education, and Educational Theory""; ""Philosophy of Science Education and Kieran Egan�s Educational Metatheory""; ""Philosophy of Science Education, Epistemology and Nature of Science (NoS)""; ""Philosophy of Science Education and Nature of Langua ge""; ""Conclusion""; ""References""; ""About the Author"" |
Titolo autorizzato: | Rethinking science education |
ISBN: | 1-62396-716-3 |
Formato: | Materiale a stampa |
Livello bibliografico | Monografia |
Lingua di pubblicazione: | Inglese |
Record Nr.: | 9910787047203321 |
Lo trovi qui: | Univ. Federico II |
Opac: | Controlla la disponibilità qui |