Vai al contenuto principale della pagina
Autore: | Gobble Troy |
Titolo: | Proficiency-based assessment : process, not product / / Troy Gobble, Mark Onuscheck, Anthony R. Reibel, Eric Twadell |
Pubblicazione: | Bloomington, Indiana : , : Solution Tree Press, , [2016] |
�2016 | |
Descrizione fisica: | 1 online resource (xiii, 176 pages) : illustrations |
Disciplina: | 371.26 |
Soggetto topico: | Educational tests and measurements - United States |
Academic achievement - Data processing | |
Nota di bibliografia: | Includes bibliographical references and index. |
Nota di contenuto: | ch. 1. Beyond the formative and summative divide -- ch. 2. Preparation -- ch. 3. Incubation -- ch. 4. Insight -- ch. 5. Evaluation -- ch. 6. Elaboration -- Epilogue : professional learning as a creative process. |
Sommario/riassunto: | This book explains how to close the gaps between assessment, curriculum, and instruction by replacing outmoded assessment methods with proficiency-based assessments. |
Titolo autorizzato: | Proficiency-based assessment |
ISBN: | 1-936763-55-9 |
Formato: | Materiale a stampa |
Livello bibliografico | Monografia |
Lingua di pubblicazione: | Inglese |
Record Nr.: | 9910827137503321 |
Lo trovi qui: | Univ. Federico II |
Opac: | Controlla la disponibilità qui |