Vai al contenuto principale della pagina
Titolo: |
Understanding writing transfer : implications for transformative student learning in higher education / / edited by Jessie L. Moore and Randall Bass ; foreword by Betsy O. Barefoot and John N. Gardner
![]() |
Pubblicazione: | Sterling, Virginia : , : Stylus Publishing, LLC, , [2017] |
©2017 | |
Descrizione fisica: | 1 online resource (182 pages) : illustrations |
Disciplina: | 808/.0420711 |
Soggetto topico: | English language - Rhetoric - Study and teaching (Higher) |
Academic writing - Study and teaching (Higher) | |
Language arts - Correlation with content subjects | |
Interdisciplinary approach in education | |
Persona (resp. second.): | BassRandall |
MooreJessie L. | |
Nota di bibliografia: | Includes bibliographical references and index. |
Titolo autorizzato: | Understanding writing transfer ![]() |
ISBN: | 1-00-344851-8 |
1-000-97341-7 | |
1-003-44851-8 | |
1-62036-586-3 | |
Formato: | Materiale a stampa ![]() |
Livello bibliografico | Monografia |
Lingua di pubblicazione: | Inglese |
Record Nr.: | 9910820693203321 |
Lo trovi qui: | Univ. Federico II |
Opac: | Controlla la disponibilità qui |