Vai al contenuto principale della pagina

Proficiency-based grading in the content areas : insights and key questions for secondary schools / / Wendy Custable [and nine others] ; edited by Anthony R. Reibel and Eric Twadell



(Visualizza in formato marc)    (Visualizza in BIBFRAME)

Autore: Custable Wendy <1975-> Visualizza persona
Titolo: Proficiency-based grading in the content areas : insights and key questions for secondary schools / / Wendy Custable [and nine others] ; edited by Anthony R. Reibel and Eric Twadell Visualizza cluster
Pubblicazione: Bloomington, Indiana : , : Solution Tree Press, , [2019]
©2019
Descrizione fisica: 1 online resource (312 pages)
Disciplina: 371.272
Soggetto topico: Grading and marking (Students) - United States
Educational tests and measurements - Methodology
Education, Secondary - United States
Persona (resp. second.): ReibelAnthony R.
TwadellEric
Nota di bibliografia: Includes bibliographical references and index.
Titolo autorizzato: Proficiency-based grading in the content areas  Visualizza cluster
ISBN: 1-947604-16-3
Formato: Materiale a stampa
Livello bibliografico Monografia
Lingua di pubblicazione: Inglese
Record Nr.: 9910793527403321
Lo trovi qui: Univ. Federico II
Opac: Controlla la disponibilità qui