Vai al contenuto principale della pagina

Postmodern consumer research [[electronic resource] /] / Elizabeth C. Hirschman, Morris B. Holbrook



(Visualizza in formato marc)    (Visualizza in BIBFRAME)

Autore: Hirschman Elizabeth Caldwell <1949-> Visualizza persona
Titolo: Postmodern consumer research [[electronic resource] /] / Elizabeth C. Hirschman, Morris B. Holbrook Visualizza cluster
Pubblicazione: London, : SAGE, 1992
Descrizione fisica: 1 online resource (157 p.)
Disciplina: 658.8
658.8/34
Soggetto topico: Consumers - Research
Knowledge, Theory of - History
Soggetto genere / forma: Electronic books.
Altri autori: HolbrookMorris B  
Note generali: "Published in cooperation with the Association for Consumer Research."
Nota di bibliografia: Includes bibliographical references and index.
Nota di contenuto: part I. The philosophies -- part II. Methods -- part III. Evaluating research.
Sommario/riassunto: The methodological choices now confronting consumer researchers are daunting and for many years, researchers have wrestled with issues related to the nature of knowledge in the study of consumption phenomena. The authors of this book examine the philosophies and methods of consumer research both objectively and subjectively.
Titolo autorizzato: Postmodern consumer research  Visualizza cluster
ISBN: 1-4833-2594-6
1-4522-5336-6
Formato: Materiale a stampa
Livello bibliografico Monografia
Lingua di pubblicazione: Inglese
Record Nr.: 9910480669703321
Lo trovi qui: Univ. Federico II
Opac: Controlla la disponibilità qui
Serie: Association for Consumer Research