Vai al contenuto principale della pagina
Autore: | Faber Günter <1954-> |
Titolo: | Elementary school children's spelling-specific self-beliefs [[electronic resource] ] : longitudinal analyses of their relations to academic achievement, school attitudes, and self-esteem / / editor, Günter Faber |
Pubblicazione: | Hauppauge, N.Y., : Nova Science Publishers, Inc., c2012 |
Descrizione fisica: | 1 online resource (179 p.) |
Disciplina: | 372.63/2 |
Soggetto topico: | Spelling ability |
Academic achievement | |
Self-esteem in children | |
Altri autori: | FaberGünter <1954-> |
Note generali: | Description based upon print version of record. |
Nota di bibliografia: | Includes bibliographical references and index. |
Titolo autorizzato: | Elementary school children's spelling-specific self-beliefs |
ISBN: | 1-62257-069-3 |
Formato: | Materiale a stampa |
Livello bibliografico | Monografia |
Lingua di pubblicazione: | Inglese |
Record Nr.: | 9910787671703321 |
Lo trovi qui: | Univ. Federico II |
Opac: | Controlla la disponibilità qui |